Vampire Academy *** Dimitri's Eyes-Part 4

önceki bölümden Ders bittiğinde herkes dağıldı.Bende odama çekilip kendimi kovboy kitaplarıma öyle bi dalmıştımki havanın...

Devamı

Selam:)

Öncelikle özür diliyorum en son yazdığımda yb vampir akademi hikayesi gelceğini söyledm ama o...

Devamı

İyi Geceleer (:

Selam Gençlik, ee nasılız bugünde keyifler iyidir umarım.Doğum günüme 5 gün kaldıı :D Büyük ihtimalle bi...

Devamı

Heyyoo :)

Selam Gençlik Mükemmel,sıcak bir haziran günü daha.. İşte istediğim tam bu :) Dün akşam 2 gibi...

Devamı

Selam Genclik,

Selam Genclik, tam size yeni kavusmusken yine ayriliyorum.Aksama da istanbulda bir nisanimiz var o yuzden...

Devamı

Dimitri's Eyes - Part 4 ** İyi okumalar ...

'' O zaman ona ekstra eğitim dersleri verirsin''dedim.O da '' Kim ona...

Devamı

Vee Geri Döndüüüüüüm!! :))

Özlediniz mi benii?? İnanın ben çookça özledim bu siteyi yazmayı, okumayı bloglarımı off süper ya.Sonunda...

Devamı

Veda mı etsem artık yavaştan ? (:

Selaam Gençlik, Evet yine aynı şey, bugün 1 mayıs ve bugünden itibaren tamamıyla bilgisayarla olan bağımı...

Devamı

Heeeyyooo !:))) Buyrun uzun bir aradan sonra filmm** Son paragra

Selam Dostlar, Çok uzun olmayan bir aradan sonra yine burdayım. Ve yepyeni bir filmle geliyorum.Bugün vizyona...

Devamı

Selam Gençlik biliyorum cooook uzun zamandır gir

Selam Gençlik biliyorum cooook uzun zamandır girmiyorum ama zevkten degil valla inenın dersler çok yogun.ama...

Devamı

Selam Gençlik biliyorum cooook uzun zamandır gir

Selam Gençlik biliyorum cooook uzun zamandır girmiyorum ama zevkten degil valla inenın dersler çok yogun.ama...

Devamı

27.02.11** İstanbul

Selaam, Evet bu iki günlük haftasonu tatilim çok hareketli ve güzel geçti.Annem Ümreye yollamak amacıyla İstanbul'a...

Devamı

23.01.11** :| Giremediğim için için çok özür diliyorumm

Selam Arkadaşlar, Valla okul açıldı ve bloğu kestim attım evet kabul :| Özürlerimi sunuyorum size. Bundan...

Devamı

12 Şubat 11 **:)

Selam Gençler, Yine araya birkaç gün girdi.Yazmadım ama önemli işler vardı.Baya birikmiş ödevlerimi yaptım ve dün...

Devamı

Vee eev**:))

Selam Gençlik, 10 saatlik bir yolculuğun ardından evimde,odamda ve yuvamdayım:) Yorgunluktan ölüyorum ama yinede diğer blog...

Devamı

7.2.11** :)) Cadılar Zamanı

Selam Gençliiik ! :) Bugün Konya da yolculuğumun son günü ve nihayet sinemaya gidebildim.Aşk tesadüfleri severe...

Devamı

Gossip :))

LİNDSAY LOHAN Lindsay 24 mü??!!! 1986 doğumlu hollywood yıldızı New York doğumlu oyuncu ve şarkıcı Lindsay Lohan'ın...

Devamı

Hollywood'dan Haberler *:))

Zac Efron * Taylor Swift Genç HSM ve Hollywood yıldızı ve ünlü country şarkıcısı Taylor Swift...

Devamı

05.02.11***

Selam Gençlik, Ee nasılız dün yazamadım.Kusura bakmayın dışarıdaydım güzelim Konya şehrinin Mevlana kokusunu içime çeke çeke...

Devamı

Defne Joy Foster Anısına ***

Ölümün ne zaman geleceği belli olmuyor işte. İki gün önce yarışmada güpür güpür...

Devamı

02.02.11** Büyük kayıplar

Selam Arkadaşlar, Umarım iyisinizdir.Gerçi benim moralim hiç iyi değil.Sabah sabah kötü bir haberle uyandım.Maalesef Defne Joy...

Devamı

USA*ABD United States America** Amerika Birleşik Devletleri

USA * ABD The United States of America is a federal constitutional...

Devamı

Biutiful *** Una película española

BIUTIFUL Barcelona’da geçen hikayede, Javier Bardem, Uxbal adında kanuna aykırı işleri yüzünden başı polisle derde giren...

Devamı

Aşk Tesadüfleri Sever

AŞK TESADÜFLERİ SEVER Çocukluk ve ilk gençlik yılları boyunca yolları Ankara’da kesişen ve 2010...

Devamı

1.02.11 *** Yeni Fikirlerle Karşınızda E.N. :)

Merhaba Gençler,, Bugün de iyiyizdir umarım.:) Ben yine aynı Konya işte..Aklıma ne geldi.Şimdi bir kaç film...

Devamı

Burçlaaar ***

Günaydın Arkadaşlar, Öncelikle umarım güzel bir gün olur diyerek hepimize dileklerimizi iletiyorum.. Bugün bir şey paylaşmak...

Devamı

30.01.11 *** Konyaa:)

Selam Gençler, Nasılsınız bakalım?? Ben yaklaşık 2 saat önce Konya'ya vardım.Evet çok yorucu bir yolculuktu...

Devamı

29.1.11***

Selam Gençler, Bugün tatilin ilk günü ve gerçekten yorucu bir gündü. Öncelikle babam ve abim yollandı.Sonra...

Devamı

28.01.11*** Karne günüüü :S =D

Selam Gençleer:)) Unutmadınız dimi beni?? =D Bugün çook rahatladım böyle nasıl desem bir yük kalktı...

Devamı

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !