Dimitri's Eyes - Part 4 ** İyi okumalar ...

 

  '' O zaman ona ekstra eğitim dersleri verirsin''dedim.O da '' Kim ona fazladan vakit ayıracak.Sen mi?'' dedi.Olduğum yerde taş kestim sanki.Hayır hayır beklediğim bu değildi.Bu mücadeleden bu sonucu beklemiyordum.Hiç hemde hiç.Hemen kontrolü yine elime alarak ''Aslında ben pek öyle..'' derken Kirova kollarını birbirine kavuşturarak sesini yükseltti.'' Evet ben de aynen öyle düşünmüştüm''dedi.Sanırım artık fazla söyleyecek bir sözüm yoktu.Kaşlarımı çattım.Aynı yüz ifadesiyle de Rose ve Lissaya döndüm.Tamam Lissa'yı zaten ölümüne koruyacaktım.Ancak o sırada Rose ile ne yapacaktım? Çocuk dediğime bakmayın.Büyüleyici bir güzellikteki melekti o. Onunla ekstra ekstra o kadar zamanda ya kendimi ona kaptır.. Herneyse bunu düşünmeyecektim bile böyle bir şey olamazdı. Ancak çaresiz kabul etmek zorundaydım.Sonunda Kirova'ya dönerek '' Evet. Ben Rose'a öğretmenlik yaparım.Normal derslerinin yanında ekstra dersler veririm.'' dedim.Ancak bunu üzerine hala Kirova onun cezasız kalmamasını istediği için ona '' Aziz Vladimir'de devam eden kaydınız deneme süresine tabi olacak.Sınırı bir kere bile geçerseniz derhal gideceksiniz.Bütün derslere ve sizin yaşınızdaki çırakların aldığı tüm gerekli eğitimlere katılacaksınız.Boş vakitlerinizin tamamında gardiyan Belikov ile çalışacaksınız.Bunların dışında bütün sosyal etkinlikler yasaktır.Bu kurallardan birini bile çiğnerseniz buradan gönderileceksiniz.'' dedi.Evet bayağı

ağırdı bunlar ama zaten şimdiye kadar buradan gidebilirdide. Ancak Rose rahat durur mu tam ağzını açıp her şeyi mahvedecek gibi hissettiğim anda onun bana kısa bir bakışını yakalayarak ona,anlayacağını umarak bir bakış gönderdim.Anlamış olmalıki sustu ve Gözlerini benden kaçırarak ''Tamam.Kabul ediyorum.'' dedi.

 

     Toplatı,görüşme,cezalandırılma artık siz ne dersiniz bilemem ancak nihayet bittiği için çok mutluydum. Lissayı hemen dersine gönderdiler. Rose ile ders programları birbirlerinkinden çok farklıydı.Sıkı tedbir alınmak istenmişti.Eğer aynı derslerde, sınıflarda olsalardı hemen kaçış planı yaparlardı. Rose'un dersine gitmesinde ben ve Alberta eşlik ettik.Rose'a özel bir şey değildi bu. Dönüşümlü olarak derslerde sınıftaki moroiler için nöbet tutuyorduk.O günde tesadüf o ki Rose'a denk geldik. Beraber sınıfa yürüyüp içeri girdiğimizde ben ve Alberta hemen arkaya diğer gardiyanların yanına koruyucu gözlemci yerlerimize geçtik.Ancak bir sorunumuz vardı.Rose sınıfa girdiğinde bir an duraksadı.Çünkü o adım attığı esnada sınıfa herkesin gözü ona çevrilmişti evet bayağı saçma bi işti bu! Herkes niye bu kadar abartıyor bu kızı anlamıyorum sanki bi rock yıldızı.Arkalardan boş bi sıraya ilerlerken sınıftaki komik çocuk Mason Ashford ile bir şeyler konuştu.Neden bahsettiklerini duyamadım.Zaten o sırada kapıdan başını uzatan bir gardiyan beni ve albertayı dışarı çağırdı.Bize genel bi rapor verdikten sonra dersin başlamasıyla tekrar içeri girdik.Tanrım! Rose hala aynı yerinde ve olduğu yerde dikiliyordu.Kendi yerime gidebilmek için onun yanından geçmek zorundaydım.Tam yanından sıyrılırken Eddie Castile ona 'Seni çıplak düşünmek için her zaman uygun' dedi. Kısa bi duraksamayla onlara bakıp önlerine dönmelerini gerektiğini anlatan bi bakış atarak az önce duyduğum şey içinde istemsiz bir şekilde rusça küfür ettim.Ders aslında öğrencilerin kendini korumalarını öğreneceği egzersiz yapılan bir dersti. Ders başladığında Mason ve Rose eş oldular. Biz etrafı gözlerken elimde olmadan gözüm Rose'u arıyordu.Onun nasıl dövüştüğünü çok merak ediyordum.Ama onu izledikten sonra hem kendimi hemde ona acıdım.Benim işim bayağı bir zor olacaktı desenize.Kız tek bi dokunuşta yerdeydi. Bu kötü oldu daha fazla ders yapmamız gerekecek.Lanet!

Ders bittiğinde herkes dağıldı.Bende odama çekilip kendimi kovboy kitaplarıma öyle bi dalmıştımki havanın hafiften aydınlamaya başladığını  farketmemişim bile.St.Vladimir de gün normaldekinden tam tersidir dersler akşamdır çünkü moroileri güneş rahatsız eder ve açık havalarda derslere gidemez veya konsantre olamazlar. O gün girebilceğim başka dersim yoktu.Hava almaya çıktım o sırada öğle yemeği vakti olduğu ve roseun sınıfının dağılmaya başladığını gördüm.Kapıdan yeni çıkmış ilerliyordu.Sınıfına bakılırsa birçok öğrenciye göre okulun en acımasız ama benım yakın dostum olan Stan Altonun dersinden çıkmış ve ders o kadar iyi geçmemiş gözüküyordu.Karşıdan geliyordu sorunun ne olduğunu daha iyi anlayabilmek için karşısına geçip önünü kestim. ...

 Devam Edecek...

Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !